REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY
W SKLEPACH STACJONARNYCH SILESIA JEANS SP. Z O.O.
§ 1.
Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa podstawowe zasady obowiązujące w sklepach stacjonarnych Silesia Jeans Sp. z o.o. (zwanych dalej „Sklepem” lub „Sklepami”).
§ 2
Płatności za zakupy Klient może dokonać jedynie w polskiej walucie.
Płatności kartą realizowana jest w walucie karty wg kursu określonego przez operatora płatności elektronicznych E-Service S.A.
Możliwe są także płatności dokonywane za pomocą Karty Podarunkowej Silesia Jeans Sp z o.o.
Torby wielokrotnego użytku – objęte są opłatą w wysokości 0,49 zł doliczaną do paragonu.
§ 3.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa towar zakupiony w Sklepie Stacjonarnym nie podlega zwrotowi (za wyjątkiem wypadków wadliwości towaru). Firma Silesia Jeans Sp z o.o wychodząc naprzeciw klientom umożliwia zwrot towaru na określonych zasadach :
wymiana lub zwrot może nastąpić do 7 dni roboczych od daty zakupu;
zwrot towaru dokonywany jest wyłącznie na kartę podarunkową, przez zwrot uiszczonej przez Konsumenta ceny poprzez wydanie Konsumentowi karty podarunkowej Sprzedawcy [szczegóły w Regulaminie Zwrotu na Kartę];
umożliwiamy wymianę na inny, jednak nie gwarantujemy dostępności rozmiarów i asortymentu;
podstawą do zwrotu lub wymiany jest Paragon lub Faktura VAT, a w wypadku płatności kartą także Paragon wydruk potwierdzający dokonanie płatności;
towar do zwrotu lub wymiany musi posiadać nienaruszone metki i oznaczenia producenta lub sprzedawcy;
towar nie może posiadać jakichkolwiek oznak użytkowania.
Zwrotowi nie podlega:
bielizna (w tym majtki, skarpetki, i inne);
towar zakupiony na szczególnych warunkach, w tym między innymi towar uszkodzony lub towar na który udzielono rabatu uwidocznionego na paragonie;
towar zakupiony w trakcie akcji promocyjnej po terminie trwania akcji;
towar z naruszonymi metkami lub oznaczeniami producenta lub sprzedawcy;
towar posiadający oznaki użytkowania.
§ 4.
W przypadku reklamowania towaru podstawą do reklamacji jest dowód zakupu w postaci Paragonu, Faktury Vat, wydruku z terminala płatniczego.
Towar dostarczony do reklamacji, ze względów sanitarnych, musi być czysty, wyprany. W przeciwnym wypadku sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku płatności kartą zwrot ceny za uznaną reklamację dokonany będzie na tę samą kartę, z której została dokonana płatność.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia.
Sprzedawca przyjmuje i rozpatruje wszelkie reklamacje dotyczące jakości towarów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami kodeksu cywilnego.
§ 5.
Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres Sprzedawcy lub w drodze elektronicznej (e-mail) na adres reklamacje@silesiajeans.pl.
Z Regulaminem można zapoznać się w Sklepach oraz na stronie silesiajeans.pl.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2016 do odwołania.