17 Gru 2019

Szkolenia pracownicze, czyli nauka przez zabawę w Silesia Jeans

Jak pracownicy salonów Silesia Jeans i sklepu internetowego Bluestilo.com są przygotowywani do pracy z klientem, w jaki sposób zdobywają wiedzę na temat sprzedawanych marek i jak poznają nowe kolekcje? Dzisiaj odpowiemy na te pytania o pokażemy Wam, jak wyglądają szkolenia sprzedażowe i produktowe, w których nasi pracownicy regularnie biorą udział.

Pamiętacie tekst o tym, jak powstają spodnie jeansowe Levi’s, który pojawił się na naszym blogu zeszłej jesieni? Powstał na podstawie doświadczeń grupy pracowników Silesia Jeans i Bluestilo.com, którzy w ramach szkolenia organizowanego przez markę Levi’s zostali zaproszeni na wycieczkę po płockiej fabryce kultowych spodni jeansowych. Krótko mówiąc, nasi ludzie byli tam i na własne oczy widzieli, jak szwaczki z kawałka materiału tworzą najpopularniejsze denimowe spodnie na ziemi!

Podczas tamtego szkolenia pracownicy Silesia Jeans i Bluestilo.com dowiedzieli się także, jak powinna wyglądać poprawna obsługa klienta i co zrobić, aby móc jak najlepiej pomóc mu w dobraniu idealnych spodni oraz przedpremierowo zapoznali się z limitowaną kolekcją Fresh Leaves by Justin Timberlake, aby po jej wejściu do sprzedaży mieć informacje o produktach w małym palcu.

Podobne szkolenia odbywają się kilka razy w roku i są organizowane przez różne marki, a my z przyjemnością bierzemy w nich udział, poznajemy tajniki obsługi klienta i pomysły na wyeksponowanie towaru w salonach stacjonarnych, ale przede wszystkim poznajemy nowe kolekcje: oglądamy, dotykamy, czasami nawet przymierzamy! Ta część szkolenia jest zawsze wyjątkowo ważna dla pracowników sklepu internetowego, którzy na co dzień mają ograniczoną styczność z całym szerokim asortymentem, jaki mamy w sprzedaży, ponieważ jego miejsce jest w magazynie i sklepach stacjonarnych.

Na przełomie jesieni i zimy tego roku odbyły się dwa kolejne szkolenia sprzedażowo-produktowe. Pierwsze z nich zorganizowała marka Levi’s, która zaprosiła naszych pracowników do Warszawy.

Organizatorzy szkoleń doskonale wiedzą, że muszą być one ciekawe, żebyśmy z zainteresowaniem chłonęli przekazywane informacje, a później chętnie przekazywali je dalej, ciekawym kolegom z pracy oraz, oczywiście, klientom. Marka Levi’s spisała się pod tym względem na medal, w bardzo dosadny sposób — za pomocą prostych doświadczeń fizycznych i chemicznych — pokazując nam, dlaczego dbanie o środowisko i oszczędzanie wody oraz energii jest ważne i jakie innowacyjne rozwiązania wykorzystuje marka przy produkcji jeansów, aby nie zużywać ich zbyt wiele.

Podczas spotkania z przedstawicielami marki poznaliśmy także najważniejsze trendy na nadchodzący sezon (szerokie nogawki i długość 7/8 to prawdziwe must wear przyszłego roku!) oraz zobaczyliśmy zapowiedzi specjalnych kolekcji limitowanych, które pojawią się w sprzedaży w najbliższych miesiącach.

Silesia Jeans szkolenie Levi's

Drugim szkoleniem, w jakim uczestniczyliśmy w tym miesiącu zorganizowane zostało przez marki Lee i Wrangler, z których przedstawicielami nasi pracownicy spotkali się we Wrocławiu.

Podczas tego spotkania mogliśmy rzucić okiem na nowe kolekcje marek na sezon wiosna-lato 2020, jednak główna część szkolenia skupiała się na obsłudze klienta. W ramach doświadczenia my sami przed szkoleniem także mieliśmy wybrać się na zakupy do konkurencyjnych sklepów. W ten sposób wnioski, na co warto zwrócić uwagę podczas rozmowy z klientem — jak go traktować, a jak na pewno nie traktować, czego klient może od nas oczekiwać i co bez wątpienia powinniśmy mu zapewnić — nasunęły się same.

Silesia Jeans szkolenie Lee Wrangler

Szkolenia, w których biorą udział nasi pracownicy to nie tylko część ich obowiązków, ale przede wszystkim przyjemność, możliwość rozwoju i poszerzenia swoich horyzontów. Nawet pracownicy sklepu internetowego, którzy na co dzień mają ograniczony, wyłącznie telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, bardzo cenią możliwość spojrzenia na swoje obowiązki z dystansu i zapoznania się z punktem widzenia innych osób, pracujących w innych warunkach. Najważniejsze jednak jest to, że dzięki takim spotkaniom możemy wyjść naprzeciw wymaganiom i oczekiwaniom klientów, na czym zależy nam  najbardziej i mamy nadzieję, że z każdym odbytym szkoleniem idzie nam to coraz lepiej.

    • WYPRZEDA do 50 TRWA odwied nas stacjonarnie lub online na
    • Piatek  weekendu poczatek Jakie macie plany?
    • Akcesoria s nieodcznym elementem kadej stylizacji Zobacz propozycje marki Levis
    • Wyra swj styl z mark Levis Tshirt czy bluza z
    • Jeli szukasz nowych elementw garderoby sprawd mark Mustang  30
    • Baleriny sandaki i klapki s podstaw letnich stylizacji! Sprawd ktre
  • ©2020 Silesia Jeans - All Rights Reserved.