Ze względu na panującą sytuację i wprowadzane obostrzenia, wielu klientów rezygnuje z zakupów w sklepach stacjonarnych na rzecz zakupów przez internet. Zobacz, jak nasze firmy kurierskie dbają o to, aby klienci mogli bezpiecznie i bez obaw odbierać swoje przesyłki.
Odbiór swojej przesyłki w punkcie, który nie wymaga obecności drugiej osoby jest doskonałym pomysłem. Taką możliwość oferują, oczywiście, paczkomaty InPost. Kurier wkłada Twoją przesyłkę do skrytki i wysyła do Ciebie informację o możliwości odbioru, a Ty masz 48 godzin od tej chwili, aby przyjechać po swoją paczkę. Brak konieczności kontaktu z dostawcą jest dziś dużym udogodnieniem, ale forma InPost poszła o krok dalej i zaproponowała jeszcze bezpieczniejsze rozwiązanie, jakim jest możliwość zdalnego otwarcia skrytki w paczkomacie.
Od niedawna firma InPost zachęca klientów do pobrania na swój smartfon aplikacji mobilnej, która umożliwia nie tylko szybkie śledzenie przesyłek, ale także zdalne otwarcie skrytki, w której czeka paczka. Dzięki aplikacji wystarczy stanąć obok paczkomatu i kilkoma kliknięciami w telefonie otworzyć szafkę, w której kurier ukrył nasze zamówienie. W ten sposób nie musisz dotykać panelu sterowania paczikomatem, aby otworzyć skrytkę. To szybkie, wygodne i bezpieczne rozwiązanie, które polecamy wszystkim naszym klientom. Aplikacja jest dostępna do pobrania w Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery.
Jeśli natomiast chodzi o przesyłki nadawane kurierem DPD, postanowiliśmy tymczasowo zrezygnować z możliwości składania zamówień za pobraniem — wysyłamy tylko paczki opłacone z góry, za pośrednictwem systemu płatności Dotpay lub tradycyjnym przelewem na konto bankowe. Kurierzy nie zawsze mają przy sobie terminal, który umożliwia płatność kartą. Jednocześnie, ze względu na aktualną sytuację, chcą maksymalnie ograniczyć bezpośredni kontakt z odbiorcami oraz konieczność odbierania od nich banknotów i monet. Chcemy zapewnić bezpieczeństwo zarówno naszym klientom, jak i osobom, które dostarczają do nich zamówienia, stąd decyzja o wstrzymaniu płatności pobraniowych.
Aktualnie zamówienia składane w sklepie internetowym Bluestilo.com wysyłamy do paczkomatu lub kurierem DPD — zrezygnowaliśmy z opcji odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. Nadal jednak możesz zwrócić niepasujący towar w dowolnym salonie Silesia Jeans. Nasi pracownicy odbiorą od Ciebie zwrot i przekażą go na kilkudniową kwarantannę, po której towar zostanie przekazany do sklepu internetowego, gdzie obsługa zrealizuje zwrot zapłaty.