Przez wiele tygodni ciężko pracowaliśmy, aby dziś móc wreszcie pochwalić się nową odsłoną sklepu internetowego. Zobaczcie, jakie zmiany w wyglądzie i jakie nowe funkcjonalności wprowadziliśmy w sklepie online Bluestilo.com by Silesia Jeans.
Na samym początku musimy pochwalić się, że nasz sklep internetowy w nowej odsłonie zyskał wersję responsywną, czyli dostosowaną do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (telefonach, tabletach, itp.). Ciekawostką jest fakt, że strona Bluestilo.com na przeglądarkach na komórkach nie wygląda jak zwyczajna strona, ale jak aplikacja. Dzięki temu poruszanie się po naszym sklepie z poziomu telefonu lub tabletu jest łatwe, szybkie i przyjemne.
Odwiedzając nasz sklep internetowy Bluestilo.com po raz pierwszy, będziesz musiał wybrać, czy chcesz rozpocząć od przeglądania asortymentu damskiego, czy męskiego. Decyzja ta przeniesie Cię do odpowiedniej kategorii, ale nie jest w żaden sposób zobowiązująca i w każdej chwili możesz zmienić zdanie.
Nasza nowa strona Bluestilo.com jest o wiele bardziej przejrzysta, niż stara wersja sklepu. Zarówno na damskiej, jak i męskiej stronie głównej znajduje się wiele grafik i bannerów, po kliknięciu w które przejdziesz do przeglądania konkretnych kolekcji lub promocji. Po zjechaniu na dół strony możesz przejść do zupełnie nowej zakładki Lifestyle, w której będziemy prezentować efekty naszych sesji zdjęciowych z modelami i influencerami. Ubrania wykorzystane podczas sesji oznaczone są „pinezkami”, w które można klikać, aby zobaczyć szczegóły produkty, dodać go do ulubionych lub do koszyka.
Nowością są także obszerne instrukcje obsługi nowego sklepu internetowego, z którymi warto zapoznać się na początku użytkowania strony. Można znaleźć je na samym dole strony, w rozwijanej stopce. W tym samym miejscu znajduje się także regulamin naszego sklepu internetowego, szczegóły dotyczące dostawy oraz warunki wymian, zwrotów i reklamacji.
Mamy dobrą wiadomość fanów kolekcji limitowanych oraz akcji promocyjnych: najmodniejsze kolekcje specjalne naszych denimowych marek oraz najkorzystniejsze oferty znajdziesz w zakładce Kampanie. Niedaleko niej znajduje się druga ważna zakładka — outlet. Od teraz do właśnie w niej, a nie w kategoriach Ona i On, będziemy umieszczać produkty ze starszych kolekcji.
Kolejną nowością są korzyści płynące za założenia konta w naszym e-sklepie, czyli zarejestrowania się w Klubie Bluestilo. Od dziś to właśnie nasi klubowicze będą jako pierwsi otrzymywać informacje o promocjach. Będą mogli także skorzystać ze specjalnych rabatów, które nie będą widoczne na naszej stronie dla użytkownika, który nie zarejestrował się jako Klubowicz!
Dodatkowo Klubowicze Bluestilo mogą śledzić na bieżąco statusy swoich zamówień, edytować swoje dane oraz informować nas o chęci wykonania zwrotu przez swoje konto klienta, dzięki czemu dowiemy się o Twoim zwrocie jeszcze zanim dotrze do nas paczka.
Wszystkie informacje na temat Klubu Bluestilo i korzyści, jakie płyną z bycia zarejestrowanym użytkownikiem w naszym sklepie znajdziesz w poradnikach „Klub Bluestilo„ oraz „Jak dołączyć do Klubu Bluestilo„.
Ostatnim, jednak nie mniej ważnym elementem, o jakim chcemy wspomnieć, jest zupełnie nowa „lupka”, czyli pole wyszukiwania. W nowej wersji sklepu internetowego wyszukiwarka jest inteligentna i uczy się na podstawie dotychczasowych wyszukiwań. Oznacza to, że czym więcej osób będzie szukać za jej pomocą produktów i wchodzić w najbardziej pasujące wyniki wyszukiwania, tym lepiej dopasowane będą kolejne wyniki.
Nowa wersja sklepu internetowego Bluestilo.com została dopiero wdrożona i może okazać się, że jeszcze przez jakiś czas będą pojawiać się na niej niewielkie błędy (na przykład brak możliwości skorzystania z tabeli rozmiarów lub funkcji „Sprawdź dostępność w salonie”). Jeśli natkniesz się na jakikolwiek błąd, lub zechcesz podzielić z nami opinią na temat nowego wyglądu i funkcjonalności, możesz skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy w e-sklepie lub mailowo, na bluestilo@bluestilo.com — będziemy wdzięczni 🙂