Każdego roku firmy odzieżowe prześcigają się w tworzeniu nowych, modnych kolekcji ubrań. Największe marki wyznaczają sezonowe trendy, za którymi podążają klienci. Jakie trendy będą królowały w sklepach i na ulicach w sezonie wiosna/lato 2019? Zobaczcie, co przygotowały dla nas największe denimowe marki.
Od kilku sezonów na ulicach króluje styl retro i tej wiosny nie będzie inaczej. Pokolenia wychowane w latach 80. i 90. z przyjemnością udają się ze swoimi ulubionymi markami odzieżowymi w nostalgiczną podróż do lat swojego dzieciństwa. Do łask wracają spodnie dzwony, nie słabnie też zainteresowanie innymi fasonami modnymi pod koniec ubiegłego wieku. Zdecydowane kolory i duże logotypy działają niczym wehikuł czasu i pozwalają nam przypomnieć sobie czasy dzieciństwa i młodości.
Oprócz stylu vintage, coraz szerszych nogawek oraz colour blocku popularnością w nadchodzącym sezonie będą cieszyć się kwiatowe printy, graffiti oraz militarne wykończenie moro.
Marki nie boją się łączenia starych-nowych trendów: kroju oversize oraz mody streetwearowej ze sprawdzonymi, ponadczasowymi klasykami — jeansami z lekko zwężaną lub prostą nogawką. Chociaż, jak już wspominaliśmy, dawno zapomniane dzwony znowu zyskują popularność. Czy w nadchodzącym sezonie wreszcie na stałe wrócą do łask?
Marka Lee w tym sezonie stawia na sportowy, streetowy styl, jasne kolory i duże logo w różnych wydaniach. W kolekcji pojawią się także spodnie przypominające marmurki, oraz T-shirty z nadrukami w stylu retro. Największą inspiracją podczas tworzenia kolekcji wiosna/lato 2019 była moda uliczna Nowego Jorku lat 90. Marka, tworząc nowe projekty, sięga do własnego archiwum. Dzięki odświeżeniu looków sprzed lat, Lee może zaproponować klientom oryginalne, niepowtarzalne ubrania, rodem z przełomu wieków.
Wrangler w nowym sezonie sięga swoich korzeni: podróż marki odbywa się nie tylko w czasie, ale także w przestrzeni. Marka, oprócz stylu vintage, zainspirowała się Dzikim Zachodem, czyli kolebką spodni jeansowych. Barwy zachodzącego słońca, odcienie pisaku i printy odwzorowujące ciepło pustyni to elementy, których na pewno nie zabraknie w kolekcji wiosna/lato 2019. Poza tym na ubraniach Wranglera pojawi się logo marki w kilku odsłonach, w tym nowa, mniejsza wersja znajdująca się pod dekoltem.
Marka Levi’s rezygnuje z najpopularniejszych krojów ostatnich sezonów. Wśród asortymentu królować będą krótkie, oversizowe bluzy i topy. Nowym trendem będzie kolorystyka moro oraz coraz szersze nogawki spodni jeansowych. Póki pogoda nie zacznie nas rozpieszczać, Levi’s promować będzie warstwy i ubieranie się na cebulkę — najlepiej sprawdzi się do tego jeansowy total look.
Nasze ulubione denimowe marki z każdym sezonem wyznaczają trendy i zaskakują odważnymi rozwiązaniami. Ubrania inspirowane latami 90. i 80. oraz coraz mocniejsze nawiązania do stylu streetwearowego i sportowego cieszą się popularnością wśród klientów. Zanim wyjdą z mody, minie pewnie jeszcze trochę czasu, mimo to marki już teraz zaczynają czerpać również z innych stylów, mieszać je i tworzyć zupełnie nowe, niepowtarzalne looki.