Niedawno wspominaliśmy o nowej kolekcji Tommy x Lewis, stworzonej w wyniku kooperacji marki Tommy Hilfiger i kierowcy rajdowego Lewisa Hamiltona. Dzisiaj opowiemy Wam więcej o współpracach między rajdowcami, a najmodniejszymi markami odzieżowymi.
Jeśli śledzicie naszego bloga, na pewno wiecie, że projektant Tommy Hilfiger jest wielkim fanem wyścigów, a jego marka została partnerem zespołu Formuły 1: Mercedes-AMG Petronas F1 Team. Lewis Hamilton, brytyjski kierowca jeżdżący w tym właśnie teamie nie tylko po raz kolejny został twarzą amerykańskiej marki, ale także stworzył własną kolekcję na sezon jesień/zima 2019.
Okazuje się, że Tommy Hilfiger nie jest jedyną marką, która współpracuje z rajdowcami i prezentuje swoje logo na ich samochodach i ubraniach.
Młoda marka odzieżowa Jack&Jones postawiła na współpracę z amerykańskim teamem Haas F1. Logotyp firmy pojawia się na bolidach oraz strojach kierowców, jednak to nie wszystko. Prywatnie sportowcy również są fanami marki i z przyjemnością noszą jej ubrania.
Jack&Jones przy okazji sesji zdjęciowej z rajdowcami postanowił udowodnić, że jego jeansy są nie tylko modne, ale także wyjątkowo wytrzymałe, nawiązując jednocześnie do klasycznego logotypu marki Levi’s, przedstawiającego dwa konie i spodnie. W ten zabawny sposób marka dowiodła, że jej produkty mają najwyższą jakość i doskonale sprawdzą się nawet w ekstremalnych warunkach.